Відділ освіти Хустської районної державної адміністрації

Нова українська школа

 


Мон надає відповіді на поширені запитання щодо свідоцтва досягнень учнів початкових класів нової української школи

 Облік результатів підсумкового оцінювання рівня навчальних досягнень учнів Нової української школи (НУШ) фіксується у свідоцтві досягнень. Таку практику запровадили у 2018 році, коли всі першачки України пішли в НУШ.

МОН підготувало відповіді на поширені запитання батьків та педагогів щодо свідоцтва досягнень.

Свідоцтво досягнень – це документ, який дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ дитини в школі. Вчитель/вчителька заповнює документ двічі на рік. Свідоцтво досягнень складається з двох частин: характеристики наскрізних умінь учня/учениці та результатів навчання за предметами або інтегрованими курсами.

Свідоцтво досягнень не містить балів. Для оцінювання як наскрізних умінь, так і результатів навчання учнів/учениць 1-2-х класів застосовуються твердження «має значні успіхи», «демонструє помітний прогрес», «досягає результату за допомогою дорослих», «потребує уваги і допомоги». У 3-4-х класах результати навчання оцінюють за чотирма рівнями: «початковий», «середній», «достатній», «високий» рівні, а наскрізні вміння – так само, як і в 1-2-х.


Спільне засідання вчителів 3-х класів НУШ та ЗДНВР 

"Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в 3-х класах НУШ у 2020/2021 н. р."

 Відбулося 28.09.2020 року в режимі zoom-конференції за участю завідувачки кабінету методики дошкільної та початкової освіти ЗІППО, методиста з початкової освіти Гордуз Наталії Олександрівни.

Методист ЗІППО надала роз'яснення для вчителів 3-х класів Хустського району щодо організації роботи у 3-х класах НУШ, розкрила основні аспекти щодо рівневого оцінювання третьокласників. Надала рекомендації щодо написання діагностичних робіт, роз'яснення щодо ведення класних журналів та бланків оцінювання.

 


У МОН визначили, як оцінювати учнів 3-4-х класів НУШ

 

 Міністерством освіти і науки затверджені рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи.

Відповідний наказ підписаний т.в.о. міністра освіти і науки Сергієм Шкарлетом.

Метою рекомендацій є визначення основних підходів та орієнтовних вимог до оцінювання результатів навчання учнів третіх та четвертих класів, які навчаються за Державним стандартом початкової освіти.

Рекомендації містять особливості оцінювання результатів навчання учнів з української мови та читання, іноземної мови, математики, курсу «Я досліджую світ», інформатики, навчальних предметів освітньої галузі «Мистецтво» та фізичної культури.

Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій доручено довести зміст рекомендацій до відома керівників закладів загальної середньої освіти.

ПОВНИЙ ТЕКСТ РЕКОМЕНДАЦІЙ


 

 Завдання для 3-го класу Нової української школи (НУШ)

Сайт «Розвиток дитини» пропонує додаткові навчальні матеріали та завдання до всіх тем третього класу Нової української школи (НУШ).

Дивіться також: Завдання для 1-го класу та завдання для 2-го класу Нової української школи.