Відділ освіти Хустської районної державної адміністрації

Формуємо логіко-математичну компетентність у вихованців ЗДО

У сучасній психології існують різні позиції щодо становлення логічних структур мислення у дітей дошкільного віку.

Це пояснюється позитивним впливом цього процесу на розвиток психічних функцій дитини, вирішенням загальних завдань усебічного гармонійного розвитку особистості в дитячому віці. Сформоване логіко-математичне мислення допомагає сучасній дитині аналізувати різноманітні процеси, приймати рішення не лише згідно з чітко розробленими алгоритмами, але й коригувати власні дії у змінних умовах життя.

З метою підвищення інтересу педагогів до пошуку цікавих методів і технологій в роботі з дітьми на базі Данилівського НВК (дошкільний підрозділ) відбувся семінар-практикум «Сучасні підходи до формування логіко-математичної компетентності дошкільників».

У роботі семінару взяли участь В. Кірянова, методист РМК, та Л. Борисевич, директор Хустського інклюзивно-ресурсного центру.

Учасники заходу відвідали  заняття з логіко-математичного розвитку у старшій групі (вихователь  О. Габор). Заняття відзначалось чіткою мотивацією дітей, цікавими завданнями на розвиток логічного мислення, динамічністю, вдало підібраною наочністю.

В. Трофімова, голова РМО вихователів старших груп, презентувала учасникам семінару власні напрацювання з використання паличок Кюїзенера в роботі з дітьми старшого дошкільного віку. 

 З метою  розширення можливостей  у напрямку особистісного зростання,  самопізнання, розвитку В. Кіряновою, методистом  РМК, та О. Пацкан, практичним психологом Данилівського НВК, проведено психолого - педагогічний тренінг «Я – особистість, я – фахівець».

     Семінар був насичений цікавими активними формами роботи. Зокрема, проведено розминку „Хто знає, той відповідає”, вправи „Шерінг”, „Такі важливі дрібниці”, „Мої кордони” «Інформаційні кола», «Заморочки із бочки» та ін. Під час виконання завдань педагоги демонстрували свої професійні знання та вміння, креативний підхід та неординарні рішення.

Підбиваючи підсумки заходу, В.Кір’янова  наголосила на важливості застосування в освітньому процесі ЗДО інноваційних технологій, зокрема, паличок Кюїзенера, які є універсальним засобом для формування у дошкільників математичної грамотності, розвитку логіки, творчої уяви, мислення, та  підкреслила важливість впровадження зазначеної технології в освітньо-виховний  процес.

Л. Борисевич ознайомила учасників семінару з практичними аспектами впровадження інклюзивного навчання в освітній процес та висловила вдячність за цікавий, емоційно насичений і дуже корисний методичний захід.

                                                    Т.  Довжанин, вихователь Золотарівського ЗДО

   

   

   

   

   

   

   



« повернутися до списку новин