Відділ освіти, молоді та спорту Хустської районної державної адміністрації

Креативні фідбеки або обговорювайка вчителів-філологів Хустщини

Надворі тужливо плаче осінь, а в Хустському районному методичному кабінеті тепло і затишно. Тут зібралося об’єднання креативних педагогів-однодумців - творча група вчителів української мови та літератури, які мають бажання і здатність самостійно вчитися, застосовувати нові знання, прагнуть творити й саморозвиватися.

Новітні педагогічні технології є основною рушійною силою, утворюють життєві компетентності учнівської молоді. Головним завданням учителя повинна бути мета: навчити вихованців самостійно здобувати і відтворювати інформацію, розуміючи, що таке ж право на існування мають і інші інтерпретації. Саме тому на засіданні круглого столу творча група вчителів української мови та літератури Хустського району знайомилася з новим методом роботи, який презентувала вчитель Рокосівської ЗОШ І-ІІІ ступенів М.М.Фетько—це креативні фідбеки, що в перекладі на українську мову означає відгук, зворотній зв’язок, зворотка, навзаєм, відбрик, відповідка, віддача, коментар, обговорювайка, відголос.

     Головною мотивацією в організації такого проєкту є бачити приголомшливо красиву і відкриту  аудиторію і відчувати її. У форматі коучингу ( це мистецтво сприяти підвищенню результативності, навчанню та розвитку іншої людини) Мирослава Михайлівна провела метод «Долонька» з учителями району. Усі із захопленням поділилися своїми враженнями, настроєм, озвучили , що цікавого вивчили і що хотіли б вивчити. Зворотній зв’язок  відбувся, бо вмотивовані та натхненні колеги беруться до справи.

   Ще один метод роботи продемонструвала С.В. Ігнатко, вчитель  української мови та літератури  Горінчівської ЗОШ І-ІІІ ступенів—це інтелект -карти ( прихильником  і автором технології є англійський консультант з питань освіти ). Мапи думок добре підходять для збирання ідей та мозкового штурму, оскільки кожне ключове слово може мати асоціації з іншими. Завдяки таким асоціаціям можна створювати великі та розгалужені мапи розуму. Мапи думок привертають увагу аудиторії, тим самим роблячи її більш сприйнятливою і готовою до співпраці. Роблять заняття і презентації більш органічними, такими, що приносять радість як вчителеві, так і учням.

Усім відомо, що учительська професія нелегка, і з кожним роком все ускладнюється та збільшується об’єм роботи. Н.М. Подолей, методист РМК, наголосила та тому, що у  положенні  про  загальноосвітній  навчальний  заклад  чітко  визначені обов’язки педагогічних працівників, зокрема, необхідність постійно підвищувати свій  професійний  рівень,  педагогічну  майстерність,  загальну   культуру. А це можливо лише завдяки процесу самоосвіти, який є важливою формою підвищення кваліфікації вчителів і запорукою їхньої практичної діяльності. В.О.Сухомлинський  наголошував  на  необхідності  постійного  поповнення «майстерні педагогічних засобів, яку повинен створити для себе кожний учитель» У вчителя велика місія на землі. Він навчає, надихає, запалює, наповнює сенсом життя підростаючі покоління.

 

         Відрадним є те, що творча група  вчителів-філологів прагне дізнаватися і впроваджувати передовий досвід в освітній процес, тому педагоги поставили ряд цілей на майбутні засідання творчої групи.

 М. Гайович, голова творчої групи

   

   

   

   

 



« повернутися до списку новин