Відділ освіти, молоді та спорту Хустської районної державної адміністрації

"Про надання психологічної допомоги учасникам навчально-виховного процесу"

Зібратися разом - це початок,

залишатися разом – це прогрес,

працювати разом  -це успіх.

(Генрі Форд)

Вже традиційним стало проведення круглого столу працівників психологічної служби освітніх закладів району (практичних психологів та соціальних педагогів).

24 жовтня 2019 року працівники психологічної служби з 31 загальноосвітнього закладу та 10 закладів дошкільної освіти району зібралися, щоб обговорити питання організації своєї роботи.

У презентації з теми: ,,Психологічний супровід навчально-виховного процесу у закладах освіти” директорка ,,ІРЦ №1 Хустської РР” Борисевич Л. П. наголосила, що актуальним питанням для освітнього закладу є створення в ньому психологічно безпечного середовища. Було також відмічено,  що співпраця всіх учасників навчально-виховного процесу  повинна ґрунтуватись на: довірі, доброзичливості, відповідальності, толерантності, емоційній взаємодії та взаємодопомозі всіх учасників навчально-виховного процесу. Важливу роль в цьому відіграє адміністрація освітнього закладу, діяльність всього педагогічного колективу і кожного педагога зокрема, психологічна служба закладу.

    Якісно проведена діагностика, як було зазначено фахівцями ,,Інклюзивно-ресурсного центру №1 Хустської районної ради Закарпатської області” Василинець О. М. та Величко М. В.,  вироблені рекомендації по відношенню до учасників освітнього процесу, розробка педагогічних завдань допомагає вчителям у підготовці бази для індивідуального виховання кожної дитини, кращої її адаптації до умов навчання в школі..

У своїх виступах присутні працівники психологічної служби Алечко М. М., Барна А. Й., Гангур О. М., Летка Г. П., Бабусь М. М., Двуйла М. І. ділилися з колегами своїм досвідом роботи. Професійна діяльність педагога в усі часи була однією з найбільш емоційно напружених. Це пов’язано з великою кількістю не передбачуваних комунікативних ситуацій з нерегламентованим режимом роботи, з високою мірою особистісної відповідальності.

У зв’язку з цим, одне з основних завдань педагогічного колективу та психологічної служби школи - моделювання і проектування освітнього емоційно комфортного середовища, в якому будуть задоволені основні потреби учнів, і в якому усі учасники навчально - виховного процесу зможуть зберегти і зміцнити своє психічне та фізичне здоров’я.

 

Борисевич Л. П. директор КУ ,,ІРЦ №1 Хустської РР”

   

   

   

  

   



« повернутися до списку новин