Відділ освіти, молоді та спорту Хустської районної державної адміністрації

Круглий стіл педагогічних працівників закладів освіти Хустського району з фахівцями інклюзивно-ресурсного центру

 

11 травня відбувся круглий стіл педагогічних працівників  закладів освіти Хустського району, на якому спільно з фахівцями інклюзивно-ресурсного центру був обговорений  проект постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти», а також  нову форму Індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами.

Присутні ретельно вивчили, обговорили вищезгадані документи та визначилися зі своїми зауваженнями та пропозиціями стосовно кожного розділу та пунктів Проекту постанови та Індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами з метою подальшого надання до департаменту науки і освіти Закарпатської облдержадміністрації.

  Темою другої частини засідання було «Окреслення вимог щодо використання психологічного інструментарію в освітніх закладах Хустського району». Після обговорення питань даної тематики практичними психологами Гарастей М.В. (Олександрівська ЗОШ І-ІІІ ст.), Шуста Т.І. (Монастирецький НВК),  Василинець О.М. (Горінчівська ЗОШ І-ІІІ ст.), Алексій Т.М. (Н-Селищенська ЗОШ І-ІІІ ст.), Тодавчич С.О. (Рокосівська ЗОШ І-ІІІ ст.), Кадар М.Ю. (Стеблівська ЗОШ І-ІІІ ст.), Форкош А.М. (Боронявський ЗДО), Русанюк Т.М. (соціальний педагог Нанківської ЗОШ І-ІІІ ст.) спільно були вироблені рекомендації:

1. Практичний психолог освітнього закладу застосовує на практиці загальні теоретико-методологічні принципи психодіагностики.

2. Стежить за поточною методичною літературою з психодіагностики.

3. Має власний банк методик. Використовує лише ті методики, які пройшли експертизу.

4. Відповідає за рішення, прийняті на основі тестування. Попереджає можливі помилки, що допускаються непрофесіоналами, незнайомими з обмеженнями використання того або іншого тесту.

5. Забезпечує необхідний рівень надійності психодіагностичних висновків, за потреби, паралельно застосовуючи стандартизовані методики та метод незалежних експертних оцінок.

6. При підборі методик у батарею (програму обстеження) керується не суб'єктивними перевагами й упередженнями в оцінці методик, а виходить з вимоги максимальної ефективності діагностики – максимум надійності при мінімумі затрат.

7. Забезпечує ретельне дотримання усіх вимог для проведення методик. Підрахунок балів, інтерпретація, прогноз здійснюються відповідно до методичних рекомендацій.

8. Психодіагностику дітей віком до 14 років практичний психолог проводить лише за умови попереднього погодження з батьками.

 

Директор ІРЦ

Л.П. Борисевич

 



« повернутися до списку новин