Відділ освіти, молоді та спорту Хустської районної державної адміністрації

Панорама творчих знахідок

Панорама творчих знахідок

Початок пізнання завжди витікає із відчуття. 
А тому варто починати навчання не
із словесного тлумачення про речі, 
а із реального спостереження за ними 
Я.А.Коменський. 


Світ дитинства має свою мову, свої уявлення, свій спосіб вираження побаченого. 
Як же навчити дитину знаходити нові знання? 
Як зробити процес навчання цікавим і радісним? 
Відповідь - навчання має бути «проблемним», тобто має містити елементи дослідницького пошуку. Організовувати його треба за законами проведення досліджень, будуватися воно повинне як самостійний творчий процес. Тоді навчання вже не репродуктивна, а творча діяльність, тоді в ньому є все, що здатне захопити, зацікавити, пробудити спрагу пізнання. 
Для зростання якісного рівня компетенції педагогів у районному методичному кабінеті відділу освіти Хустської РДА відбувся семінар вихователів старших груп ЗДО „Панорама творчих знахідок”, де розглядалося питання „Розвиток пізнавальної активності в пошуково-дослідницькій діяльності”. 
Своїми творчими знахідками поділилися педагоги Ізянського ЗДО (Пригара О.Д. та Кемінь Н.І.) та Рокосівського ЗДО (Довжанин М.В.), які наголосили на актуальності завдань, що стоять перед педагогами: вдоскона¬лення роботи з питань пізнавального розвитку дошкільнят, особливості системи пошуково-дослідницьких дій як структурного компонента всієї діяльності. 
Методист РМК В.Кір’янова у своєму виступі - презентації звернула увагу на цінність використання дослідів, які мають велику переконуючу силу. Знання, які набувають діти, мають особливу доказовість, повноту і міцність. З метою активізації учасників зібрання, створення позитивної атмосфери з педагогами району проведено тренінг. Працюючи в группах, вони активно обговорювали запропоновані теми, робили висновки, ділились своїми напрацюваннями та проблемами, що виникали у ході тренінгу.
Учасники семінару збагатили свій досвід новими знаннями про дослідницьку діяльність, вдосконалили свої теоретичні та практичні вміння з питань формування у дітей екологічної свідомості, розвитку їхньої пізнавальної активності.

 

Т. Барзул, вихователь Рокосівського ЗДО



« повернутися до списку новин