Відділ освіти Хустської районної державної адміністрації

Поступ команди МОН на зміцнення системи освіти і науки України: ключові цілі та завдання (частина І)

Поступ команди МОН на зміцнення системи освіти і науки України: ключові цілі та завдання (частина І)  Міністерство освіти і науки України продовжує серію бліц-публікацій про роботу нової команди МОН. Цього разу йтиметься про ключові цілі та завдання Міністерства.

РЕФОРМУВАТИ ДОШКІЛЬНУ ОСВІТУ ТА ЗАБЕЗПЕЧИТИ НАСТУПНІСТЬ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ОСВІТОЮ ШЛЯХОМ УХВАЛЕННЯ БАЗОВОГО КОМПОНЕНТУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Завершується робота над законопроєктом «Про внесення змін до Закону України «Про дошкільну освіту», який погоджено з відповідними органами та отримано висновок Міністерства юстиції України.

Розроблено та надіслано на погодження до органів центральної виконавчої влади проєкт розпорядження Кабінету Міністрів України «Про схвалення Концепції розвитку дошкільної освіти».

Згідно з наказом МОН від 31 липня 2020 року № 993 створено робочу групу з розроблення проєкту Базового компоненту дошкільної освіти. Онлайн-засідання групи відбулося 22 вересня 2020 року. У ньому взяли участь експерти Ради Європи та представництва Дитячого фонду ООН (UNICEF) в Україні з питань новітніх освітніх парадигм та міжнародного досвіду їх впровадження. За результатами засідання заплановано низку онлайн-зустрічей з міжнародними експертами.

ЗАТВЕРДИТИ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ДИСТАНЦІЙНУ ФОРМУ ЗДОБУТТЯ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ, ЗОКРЕМА ПІДВИЩЕННЯ ДОСТУПНОСТІ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ КАРАНТИННИХ ОБМЕЖЕНЬ, НЕЗАЛЕЖНО ВІД МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

Міністерство освіти і науки України розробило нове Положення про дистанційну форму здобуття загальної середньої освіти. Наказ МОН про його затвердження погоджено з центральними органами виконавчої влади та направлено на державну реєстрацію до Мін'юсту 22 вересня 2020 року. Очікується офіційне підтвердження реєстрації.

ЗАПУСТИТИ В РЕЖИМІ ПІЛОТУВАННЯ ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ МОНІТОРИНГУ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ВИПУСКНИКІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ), ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ

Основна мета запуску електронної системи моніторингу працевлаштування випускників закладів професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти – це можливість врахування показника працевлаштування випускників під час розподілу державного фінансування між закладами вищої освіти за результатами їх діяльності.

Спільно з Пенсійним фондом України вже розроблено проєкт Порядку обміну інформацією між Пенсійним фондом України та Міністерством освіти і науки України.

Порядок, затверджений МОН і Пенсійним фондом, готується до реєстрації в Міністерстві юстиції України.

РОЗШИРИТИ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ВЧЕНИХ МОЖЛИВОСТІ ФІНАНСУВАННЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Міносвіти передбачає розширення для українських вчених можливостей фінансування наукових досліджень, у тому числі за рахунок приєднання до Рамкової програми Європейського Союзу «Горизонт Європа» (Horizon Europe).

Наразі МОН розпочало консультації з Європейською комісією щодо асоційованої участі в наступній Рамковій програмі ЄС з досліджень та інновацій «Горизонт Європи».

Підготовлено проєкт розпорядження Президента України про делегацію України для участі в переговорах.

ПІДВИЩИТИ ОПЛАТУ ПРАЦІ ПЕДАГОГІЧНИХ, НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ТА НАУКОВИХ ПРАЦІВНИКІВ

Проєктом Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» передбачено на галузь освіти 173,8 млрд гривень, що порівняно з державним бюджетом на 2020 рік більше на 34 млрд гривень.

 Посадовий оклад працівника першого тарифного розряду у 2021 році змінюватиметься двічі: з 1 січня – 2 670 грн та з 1 липня – 2 893 грн. Отже, із січня 2021 року розміри посадових окладів (ставок заробітної плати) працівників бюджетної сфери, у тому числі галузі освіти і науки, збільшаться на 20%, а з липня – ще на 8,3%.

 

За матеріалами Міністерства освіти і науки України



« повернутися до списку новин