Відділ освіти Хустської районної державної адміністрації

"Самостійна робота учнів як спосіб адаптації до професійної діяльності в сучасному світі"

 Сучасний урок – це урок демократичний. Він проводиться не для учнів, а разом з ними. Його характеризує не навчання словом, а навчання справою. Лише вдала інтеграція сучасних педагогічних технологій інтерактивного, особистісно-орієнтованого, проєктного навчання на основі постійного розвитку критичного мислення учнів дасть змогу розвивати творчі здібності, а значить, і формувати самостійність оволодіння знаннями, творчу особистість учня.

Саме тому 14 грудня в режимі онлайн відбулася педагогічна лабораторія вчителів української мови та літератури «Самостійна робота учнів як спосіб адаптації до професійної діяльності в сучасному світі». Присутні мали змогу обговорити форми та методи самостійної роботи як під час звичайного, так і під час дистанційного навчання. Методист РМК Подолей Н.М. розкрила нові види самостійної роботи на уроках української мови та літератури та дала практичні рекомендації для саморозвитку вчителя. Свій досвід роботи також презентувала вчитель Крайниківської ЗОШ І - ІІІ ступенів Монич О.М.. Вона показала форми та методи самостійної роботи на різних етапах уроку, познайомила колег з платфомами та додатками, які використовує з учнями під час дистанційного навчання. Також було представлено творчі матеріали учнів (пантбуки, лепбуки, відеопроєкти, візуалізоване читання тощо). Отже, як говорив Й. Песталоцці: «Повноцінними є тільки ті знання, які дитина здобула власною активністю». А допомогти здобути повноцінні знання дитині має вчитель, який сам постійно в процесі самоосвіти.

Відеопрезентація



« повернутися до списку новин