Відбулося засідання творчої групи вчителів української мови та літератури.
Професійна майстерність учителя української мови та літератури
у форматі нового мислення
Дитя, то книга чиста.
І як її, і хто писав,
Така вона і вийшла.
У деяких з учителів,
то книга жахів, страху та гріхів.
Її ховають, щоб ніхто не бачив
У темних закутках своїх.
Романи ж пишуть ті учителі,
У кого помисли ясні,
У серці щирість, доброта,
Душа і творча, і проста.
Усім відомо, що учительська професія нелегка, і з кожним роком все ускладнюється та збільшується об’єм роботи.
Педагог, який вірить в успіх справи, як правило, його досягає.
Як стати гарним учителем? Що для цього потрібно? Талант? Можливо, й талант. Мистецтво? Так, і мистецтво. Майстерність? І майстерність також. Усе це правильно. Але й майстерність, і талант – це на 99% наслідки наполегливої праці. І головне – праці раціональної, що допомагає запобігти витраті часу і бере з перспективного досвіду головне, суттєве.
Допомогти педагогу в організації професійного самовдосконалення та самоосвіти, знайти вихід із будь – якої ситуації, яка може скластися, створити і підкріпити імідж успішного спеціаліста – такі актуальні проблеми в сучасній освіті намагалися вирішити 14 травня 2019 року члени творчої групи вчителів української мови та літератури Хустського району. Адже тільки майстер може по-справжньому пізнати дитину.
М.Турбінська, голова РМО вчителів української мови та літератури, нагадала присутнім, що і загальнолюдські цінності, і педагогічна майстерність, і професійні переваги органічно притаманні природі педагогічної праці й потенційно присутні в кожному з нас. Слід лише своєю титанічною працею допомогти їм проявитися.
За допомогою тренінгу, проведеного методистом районного методичного кабінету (завідувач О.Пригара) Н.Подолей були створені імітовані умови, в яких кожен учасник максимально зміг би наблизитися до педагогічної майстерності, складена модель сучасного вчителя в інноваційному просторі.
Наталія Михайлівна запропонувала дізнатися про кожного учасника щось цікаве, але з іншого боку, починаючи своє повідомлення зі слів «Мій колега про мене б сказав…». Додали жвавості та викликали дискусію вправи, в яких потрібно було назвати три найважливіші якості вчителя, що сприяють його успішній творчій діяльності, і три, які заважають йому цього досягнути. Цікавим релаксом стали інтелектуальні розминки.
Інформаційний блок «Поняття творчості вчителя. Витоки творчості педагога», підготований головою творчої групи М.Гайович, став своєрідним підсумком засідання.
Професія педагога - професія творча. Саме від рівня інтелектуального потенціалу вчителя, його вміння творчо мислити і втілювати свої задуми у життя залежить кінцевий результат розвитку учнів. Отже, чим вищою є креативність вчителя, тим більше шансів для розвитку творчого потенціалу в учнів.
М.Бабич, член творчої групи