Відділ освіти Хустської районної державної адміністрації

«Дискусійна платформа» для вчителів зарубіжної літератури

 Педагогічна спільнота, батьки учнів, самі діти жваво обговорюють у соцмережах, як відбувається та відбуватиметься у подальшому дистанційне навчання під час карантину.

Це хороше запитання, але відповідь буде залежати від кожної конкретної школи і конкретного вчителя – наскільки вони виявляться готові гнучко і швидко перебудувати свою роботу, наскільки в дітей і вчителів є якісний інтернет-доступ і наскільки вони вміють ним користуватися. Бо дистанційне навчання – це не написати у Viber «прочитати в підручнику параграфи 7-9, відповісти на запитання після них і виконати вправи 5-10».

Ще раз: дати дітям весь матеріал на самостійне опрацювання – це не дистанційне навчання! І система освіти України, зокрема МОН, дає набір лінків на дистанційні платформи. Але і це не є дистанційне навчання! Бо знати лінки недостатньо, треба ще вміти ними користуватися та правильно організувати роботу – свою і дітей.

Допомогти вчителям зарубіжної літератури району налагодити дистанційне навчання порадами від тих педагогів, хто спробував, і, на його думку, це спрацювало й дало позитивні результати, – мета  методичного заходу «Форми дистанційного навчання в системі роботи вчителя зарубіжної літератури: потреба чи неминучість?», проведеного методистом РМК О.Андьол  30 листопада 2020 року.

Членами творчої групи вчителів зарубіжної літератури були  винесені питання для обговорення на «дискусійній платформі»:

  •  Переваги і недоліки дистанційної освіти

                                  Бондар О. І., вчитель    Горінчівської  ЗОШ І-ІІІ ступенів            

  • Інструменти спілкування вчителя та учня під час дистанційного навчання

                            Попович Т. М., вчитель  Вишківської  ЗОШ І-ІІІ ст. №1

  • Освітні джерела та онлайн - платформи для  організації дистанційного навчання

                                  Голяк Г. М., вчитель Золотарівської  ЗОШ І-ІІІ ступенів

  • Організація уроку зарубіжної літератури в системі дистанційного навчання школярів

                                Якубець Н. В.,вчительЗаломської  ЗОШ І-ІІ ступенів

  • Як налаштувати дистанційне навчання (практичні поради  з досвіду роботи)

                              Цьока Л.М., вчитель Крайниківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

                              Кострець С. П., вчитель Копашнівської  ЗОШ І-ІІІ ступенів

У виступах подана конкретна інформація про платформи для проведення відеоуроків та відеоконференцій, цифрові інструменти для створення інтерактивного контенту, моніторингу у вигляді вікторин, ігор та тестів. Також подано посилання, за допомогою яких можна ознайомитися з досвідом роботи вчителів зарубіжної літератури з питань налаштування дистанційного навчання та упровадження його елементів в освітній процес.

         У ході дискусії педагоги дійшли висновку, що вимушене дистанційне навчання стало неминучістю, але, разом із тим, і потребою для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, учнів та батьків.  

Та, попри все, хотілося б, щоб досвід, набутий за умов екстреного переходу до умов дистанційного навчання, був використаний не лише для розвитку цифрових компетентностей учнів та вчителів, але й для рефлексії щодо особливостей цифрової педагогіки, яка ставатиме дедалі важливішою частиною освітнього ландшафту надалі.

Ганна Голяк,

голова районного методичного об’єднання

вчителів зарубіжної літератури



« повернутися до списку новин