Відділ освіти Хустської районної державної адміністрації

Проведено вебінар «Підсумкове оцінювання: виклики сьогодення»

4dda0e488c3320ce70300e2ac5ad2b0f Сьогодні склалася непередбачувана ситуація, що вимагає навичок організації дистанційної роботи у більшості сфер діяльності. Однією з таких є й освітянська. Перед педагогами постали завдання не тільки організації дистанційного навчання, а й об’єктивного оцінювання знань, умінь, навичок учнів, виконання навчальних планів і програм.

З метою надання роз’яснень щодо ефективного впровадження дистанційного навчання у ЗЗСО та проведення підсумкового оцінювання знань учнів Закарпатським інститутом післядипломної педагогічної освіти проведено вебінар «Підсумкове оцінювання: виклики сьогодення».

На у вебінар зареєструвалося 227 осіб, проте взяли участь 148. Спікерами виступили Олена Ціник, завідувач кабінету координаційно-методичної діяльності ЗІППО, та директор Класичної гімназії Ужгородської міської ради Сергій Роман. Олена Василівна проаналізувала нормативні документи, необхідні для проведення підсумкового оцінювання, звернула увагу на необхідності обліку результатів дистанційного навчання у класних журналах, особливості оцінювання учнів, які здобувають освіту за індивідуальною формою навчання, порекомендувала алгоритм організованого завершення 2019/2020 навчального року. Спікер наголосила на тому, що відповідно до частин третьої та четвертої статті 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту» питання організації освітнього процесу, виконання освітньої програми, навчального плану є внутрішніми питаннями кожного закладу загальної середньої освіти, його педагогічної ради. Основною метою оцінювання учнів в умовах дистанційного навчання є не перевірка і контроль, а забезпечення зворотного зв'язку вчителя з учнями. Тому в організації щоденного освітнього процесу варто надавати пріоритет не поточному, а формувальному оцінюванню, яке передбачає надання учням підтримки, коригування засобів та методів навчання у випадку виявлення їх неефективності. Результати виконаних учнями самостійних робіт мають використовуватися для відзначення їх успіхів, аналізу помилок, планування подальшої роботи з опанування навчального матеріалу в умовах дистанційного навчання.
Сергій Іванович поділився досвідом роботи щодо організації дистанційного навчання та оцінювання учнів гімназії на платформі Classtime. Він спонукав учасників вебінару до необхідності опанування кожним закладом якоюсь із платформ дистанційного навчання, що дозволяє значно полегшити роботу вчителя та учнів. Спікер навів переконливі аргументи щодо використання у ЗЗСО електронних щоденників.
Наприкінці спікери дали відповідь на запитання учасників вебінару.
Вебінар завершився позитивними відгуками та подякою спікерам, а кожен учасник одержить сертифікат про участь.
Нижче публікуємо відповіді на запитання учасників вебінару.



« повернутися до списку новин