Відділ освіти Хустської районної державної адміністрації

Дистанційне навчання

 Матеріали для 3-4 класів, поради вчителю і готові завдання – оновлено онлайн-платформу для вчителів англійської мови у початкових класах

Матеріали для 3-4 класів, поради вчителю і готові завдання – оновлено онлайн-платформу для вчителів англійської мови у початкових класах

Міністерство освіти і науки України спільно з Британською Радою, Cambridge University Press та Cambridge Assessment English запустило оновлену онлайн-платформу для підвищення кваліфікації вчителів англійської мови у початкових класах – Ukrainian English Language Teacher Learning Platform.

“Ми вдячні нашим партнерам – Британській Раді, Cambridge University Press та Cambridge Assessment English – за систематичну підтримку професійного розвитку вчителів англійської мови. З моменту створення платформи у 2018 році нею вже скористались понад 20 000 вчителів – це яскравий показник інтересу до платформи і необхідності в ній”, – зазначила т.в.о. Міністра освіти і науки України Любомира Мандзій.

Платформа містить навчальний курс та добірку ресурсів для вдосконалення професійної майстерності педагогів. Окрім доступних раніше ресурсів, тепер на ній з’явилися матеріали, які допоможуть викладати англійську також учням 3-х та 4-х класів.

У новому розділі “Документи”, зокрема, розміщено:

  • навчальні програми з іноземних мов для 1-4 класів з посиланнями на ресурси, які можна використовувати під час навчання;
  • шкалу життєвих компетентностей “Cambridge Framework for Life Competencies” з описом умінь учнів у рамках компетентностей, детальним описом очікуваних результатів навчання на кінець 4 класу, практичними порадами вчителю та готовими завданнями;
  • дорожню карту, яка співставляє кожен онлайн-ресурс від Британської Ради, Cambridge University Press та Cambridge Assessment English відповідно до тем програми НУШ та розвитку мовленнєвих умінь учнів.

Можливостями онлайн-платформи також можуть користуватись і нові вчителі – для них першим етапом буде онлайн-курс із методики. Після ознайомлення з матеріалами та проходження тесту вчителі зможуть отримати відповідний сертифікат про проходження курсу, який зараховує п’ять годин навчання з підвищення кваліфікації до професійного портфоліо.

Довідково. Платформа Ukrainian English Language Teacher Learning Platform є онлайн-частиною програми Міністерства освіти і науки України з підготовки вчителів англійської мови для успішної реалізації реформи НУШ у початковій школі.

За матеріалами Міністерства освіти і науки України


Для вчителів створили підручник з дистанційного навчання

Для вчителів створили підручник з дистанційного навчання

Огляд основних інструментів для організації дистанційного навчання, рекомендації щодо того, як скласти розклад, налаштувати режим роботи вчителя/вчительки та зворотній зв’язок з учнями, а також про особливості оцінювання та контролю під час карантину. Про це та інші рекомендації, корисні для організації дистанційного навчання у молодшій, основній та старшій школі, ви можете прочитати у посібнику, підготовленому ГО “Смарт освіта” й Міністерством освіти і науки та оприлюдненому сьогодні, 6 травня 2020 року.

“Цей посібник – відповідь на пандемію коронавірусу і вимушений карантин в українських школах. Наші діти вже майже 2 місяці не мають змоги відвідувати школи, а вчителі та вчительки прискорено опановують технології та підходи дистанційного навчання. Цей період став викликом, але й хорошим досвідом для наших освітян. У посібнику ми узагальнили найкращі практики, які можуть стати корисними для педагогів. Ми впевнені, що рекомендації наших методисток, а також досвід багатьох учителів/учительок-практиків не лише будуть корисними для дистанційного закінчення 2019/2020 навчального року, а й стануть джерелом цікавих ідей для очного навчання”, – зазначає співзасновниця ГО “Смарт освіта” Іванна Коберник.

Наразі Міністерство освіти і науки України працює над оновленням Положення про дистанційне навчання. Досвід карантину, спричиненого епідемією коронавірусної інфекції (COVID-19), має лягти в основу нового документа.

Посібник складається з двох частин: 

  • Загальних принципів та інструментів дистанційного навчання,
  • Методичних рекомендацій з дистанційного навчання для школярів різного віку - початкової, основної та старшої школи.

У першій частині вчителі знайдуть докладний огляд основних принципів дистанційного навчання, поширених вебресурсів, таких як Moodlе,  Google Classroom, Zoom тощо. У посібнику є докладний опис інструментів для організації дистанційного навчання – використання відеоресурсів, онлайн-дошок, тестів та інструментів оцінювання, а також рекомендації щодо дотримання академічної доброчесності і запобігання списування в дистанційному навчанні.

У другій частині посібника йдеться про налаштування різних режимів організації дистанційного навчання, розміщено поради щодо того, як сформувати розклад та графік роботи вчителя, а також організувати навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Посібник було підготовлено за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”.

За матеріалами Міністерства освіти і науки України